Tuesday 13 December 2011

cinta berputik kembali ? =))


assalamualaikum ! okayy taa abang nie ? HAHA ! okay-2 ! meh aku share dgn korang dye nie sape k ? actually dye nie boyfren aku skg ! yeahhhh ! msti rmai yg trkjot kan ? aku dh knl dye since 2007 ! time tuh aku form 2 andd dye form 4 ! beringus ag time tuhh ! hahah . time tuh aku stay selama ! aku igt ag , time tuh aku kelas ptg andd dye kelas pgi . then dye trtggl buku teks bwh meja . aku ape ag . amek andd tls mcm-2 . last-2 ade org txt aku . ckp nme dye ijat . buku teks yg aku conteng tuh buku dye ! then kteorg kapel ! sumpah dye nie pemalu ! smp skg pemalu ag ! geram tol aku ! okay-2 . smbg cita balek . so mse tuh puasa , kteorg sllu date dkt bukit uma aku ! dkt rest house selama , tu pown sape dok selama tao aa ! haha . mcm-2 lhaa . then lao ayh dh nk balek , kteorg dua bertabur lari , tkt kantoi kan . HAHAH ! selama kteorg kapel , sekali je penah naek moto ngan dye ! ahahah ! moto dye bunyi preng preng prenggggggggg . wkakkaakka . time tuh taa slap moto dye wane merah . sumpah klaka bile igt alek ! thenn rya tu dye ade jmpe ayh . ayh yg smbg ngan dye then mcm mne kteorg leh break . sumpah lupa . then aku pndh gerik . kteorg wt hal msg-2 smp aa thn 2010 ! aku jmpe fb dye ! aku add dye ! then chat-2 , last-2 dye delete aku ! mang aku pelik + sedih coz time tuh mang aku igt dye . JUJUR k ? HAHA ~ then aku bru jea break ngan si capital A , so aku add dye ! dye approve ! AUWWWWWWWWWW ! HAHAHA ! then dye ske sgt like status aku ! then aku start tgor alek ! then kteorg tkr no andd together back ! so relationship kt fb aku amek 2007 , tarikh aku mula-2 knl dye ! so aggp lha aku kapel ngan dye dri 2007 until now ! oke ? okayyy , ramai org ckp aku tatao pangai dye cmne ! okeee , meh aku nk cite k ? aku bkn nk bekap dye ! aku knl dye dri aku umo 14 ! skg aku d 18 nk msk 19 ! dye mang jrg txt , walaupown awek dye ! thats y ex dye break ngan dye psl dye taa sllu txt tpi aku tao pangai dye cmtuh so aku mang takesa lao dye taa txt ! jnji dye taa wt pangai ! and sumpah , aku ykin yg dye jujur and setia ngan aku ! lao korang nk kte aku bekap dye , yes , mang aku bekap dye sbb dye bf aku ! aku akn protect hak milik aku !! dye mang taa romantik tpi bile dtg dye nye romantikk , sumpah sweet gileeeeeeee ! AHA ! okayyy , mang skg aku bhgia dgn dye tpi andai kta kami tade jodoh , tu sume aku serahkan dkt ALLAH ! ijat pown de ckp , lao de jodoh , mang dye nk kawen aku tpi andai satu ari nnti dye tgglkan aku , tu mkne kteorg tade jodo , bile dye ckp cmm tuh , sumpah aku trkedu tapi ye , pe dye ckp mang btl ! jodoh di tgn ALLAH ! and aku arap dye lha jodoh aku ! amin :)
p;s/ 2007 , 2008 , 2009 , 2010 , 2011 , 5 thn saia kenal awak . sumpah awak best walaupown kdg-2 awak suke cari psl ! thnks sbb sudi trma saia balek dlm idop awak ! walaupown awak nie kdg-2 wt saia geram , saia tepana trpk nk curang dgn awak ! time kaseh sbb time saia seadanya ! awak tao kan dulu saia buas ? tapi awak still time ! saia sygg awak , izzat samri :)

No comments:

Post a Comment