Wednesday 14 December 2011

i'm sorry for everything , dear =((


malam nie aku brjaya wt ijat sedih ngan sikap aku yg bodo nie ! pe aku wt just nk jujur ngan dye ! aku tanak dye tao sndri ! bia aku gtao aku g anta capital A g epoh ! tapi pe aku wt sume sbb aku kesian ! aku dh tanak kt dye ! aku cuma ad IZZAT SAMRI ! bagi aku dye yg prtama andd terakhir . dtg lha beribu lelaki ag ensem dri dye , aku cuma nak dye ! bkn jns aku khianati cinta org ! tapi mlm nie , aku dh ancorkan aty ijat ! aku tao dye trluka ! hunny , i'm sorry for everything sygg ! saia sygg awk sgt-2 . saia dh jnji takan curang dgn awak n mang saia takan ganti awk dgn org laen ! saia wt sume tuh sbb saia tanak org laen ckp kt awk . bia saia sndri ckp kt awk ! tadi awk mtk saia fhm hati awk kan , ye , saia mang fhm tpi saia rndukan awk ! sumpah rndukan awk ! dlm mse yg sme , saia tkt khlgan awk ! sala saia kan ? nape perlu saia kesiankan org cm dye ? org yg dh lukekan aty saia ! tpi saia taa sggp tgk org susa . bkn jns saia mcm tu . pijak lha kepala saia berapa kali , saia takan lawan smp kesabaran saia tamat ! awk , saia mtk maaf syggg ! saia sala , sala andd sala ! saia jnji takan ulang dh sume tuhh ! cuma awk je yg saia ade skg ! saia tabole tido ! asek trpk awk . airmata nie brtakung je pk kan awk ! awk jgn jaoh dari saia , ijatt ! saia taa kuadd tade awk ! next week kte dh nk jmpe kan ? saia nk pelok awk erat-2 . saia rindukan awak ... maafkan saia ..

No comments:

Post a Comment