Friday 13 July 2012

12.march.2012

Assalamualaikum . mesti ramai tertanya-2 kan , mane izzat samri , mana izzat samri .. actually kteorg dh break time bulan 3 lagi . ramai ckp aku yg tggl dye , aku yg itu , aku yg ini . tapi ade tak org yg penah merasa stay kt tempat aku ? takde sorang pown tao , rasa ape yg terjadi kt aku . aku terluka , aku kecewa tade spe yg tao . okay-2 . tutup cite ! past is past ! huahuahaaaahahhahaha ! nak dijadikan cerita , aku beli BB . BB bodo jea . curve 2g . HAHA . k , then time tu aku start aa masok page kt fb . page bbm ape tah . jual bbpin aku . huhuh . ramai lha add . suke-2 jea time tuh . then dtg aa sorang mamat neyy . dye ckp dye dok ampang n bla bla blaaa lagik .. aku jadi excited ahh sbb aku pena stay ampang .. bile aku tny dye kenal tak abg agkt aku , miko . dye ckp kenal . perghhhhhhhhhh , sumpah aku excited tahap cipan .. so dlm smggu tu kteorg bbm .. smp aa satu ari dye ckp , dye nak kapel ngan aku .. time tuh aku mang bosan sbb si 'I' nak tanak layan aku .. so aku pown terima .. time mula kapel , putra tunjuk EGO BANGANG dye . hahahaha . dye igt aku tak ego ke ? tapi aku rilex jea . smp kteorg gado terok and dye cakap ' AKU AKAN PASTIKAN KAO KAWEN DENGAN AKU 15.3.2013 ' . time tuh aku gelak-2 n ckp , buktikan . jgn maen ckp jea . mesti korang rase bodo je kapel lam bbm tapi tapena jmpe . HAHAHAA .. aku pown terasa cmtuh .. tpi jujur , mula-2 aku tak rasa aku nk siyes pown dgn dye sbb aku tatao putra neyy jenis manusia cmne . then smp aa satu ari tuh , aku gerak KL .. then malam tu aku nak gerak johor tpi rse cm nak jmpe dye . aku pown lepak ampang . ajak miko n am . biar tak segan . first date ahh katekan . wkakakakakaka . mule-2 dye neyy mang senyap . aku pown rse meluat nak lepak . dlm hp mulot bising cm org tua tapi jmpe snyap .. then mase aku nak balek , mcm-2 dye anta msg .. sumpah terharu .. ade gk org nak pompuan cm aku neyy eyhhh ? so start dri arituh , aku rse aku sygkan dye n dye pown care sal aku . tuptaptuptap .. hubungan kteorg makin lama makin jaoh .. syg , cinta semua ada lhaa .. HAHAHA .. ari-2 dating , ari-2 kua , ari-2 lepak , ari-2 jadi gile , kteorg lepak bukit bintang sambil tgk bapok .. HAHAHA .. mesti korang ckp kteorg cm tade keje kan ?? tapi itu lha hakikatnyee .. korang , pena tak pasangan korang jualkan hp semata-2 nk bg korang duet ? and pena tak pasangan korang kuarkan duet semata-2 nk korang idop senang ? aku baru je kenal 2 bulan ( masa tu ) , mcm-2 dye bg tapi sikit pown dye tak amek kesempatan . dye buat aku syg dye . now , hubungan kteorg baru jea 4 bulan . doakan yg terbaek .. amin ^^

No comments:

Post a Comment