Monday 12 December 2011

cinta taa seharusnya memiliki :")


assalamualaikum . maaf , coz lame dh taa blogging ! hmm ! btw , msti rmai org trtny-2 , mana si capital A kan ? okayy , kami dh OVER ! kenapa ? sbb tade KESETIAAN ,KEJUJURAN DAN KEPERCAYAAN ! okayy , sara akui , sara mang kuadd CEMBURU ! lumrah dlm dunia ! mang taa dpt dinafikan tapi sala ke seorg awek merangkap bakal isteri nak tao setiap prgerakan bakal suami coz tkt dye wt bnde taa elok ? hmm ! sume dh ancor , ancor andd ancor sbb org ketiga ! thnks amirza amiruddin sbb ancorkan hbgan org ! sumpah atas nama allah , aku fuck gila dgn kao ! kao mang plg betina plg busuk pena aku knl kt grik nie ! perampas , hipokrit segala bagai ! lao kao sedar kao dh de bf , kao takan ggu bf org , takan bg jntn laen pelok kao , dh trbukti kao murah , semurah-2nya ! mang bkn sala kao sorang tpi kao ptt fkr ! aku yg kao ancorkan nie seorg pompuan ! sama mcm kao ! skli kao wt org , ALLAH balas 100x ganda ! aku taa mndoakan bnde yg mnjhnmkan diri kao sbb kao mang jahanam tpi ALLAH tu MAHA ADIL ! so , tggu pembalasan nya ! okayyy , done ! skg , kao nk sgt kt dye , amek aa ! asal tanak ? sbb dye taa dok grik dh ? euwww , dasar taek aa kao betina busuk ! tape , aku puas aty sbb belasah kao rtowh ! segenggam rmbot kao aku dpt andd sumpah aku puas aty ! andd siyes , aku takesa break dgn capital A ! TAO KENAPA ? sbb dye kehilangan org yg mncintai dye sdgkan aku brtuah khlgan org yg taa mncntai aku so aku tao baek buruk nya ! sumpah taa nyesal cuma aku sedih sbb org yg aku caya , org yg aku sygg sggp lukakan aty aku ! dpn ckp tade tpi blkg buat , bole g MAMPOS ! pls lhaaa ! sape yg bce blog aku ni , bile korang dh ad bf atao gf , tlg lhaa jge perilaku korang ! perlu ke lukekan aty psgan korang ? perlu ke kapel smp 2 , 3 ? best sgt ke maenkan prsaan org yg taa brsalah ? sumpah aku ckp , bile start aku kapel ngan capital A , sume masa utk dye ! aku kutip kaen baju dye , aku basoh ! aku anta mknan , tkt dye lapar ! itu ini utk dye tpi dye ? tapena hargai stiap pmbrian org ! aku mang jht , mudah mara , mudah mmbnci tpi aku mudah memaafkan ! bukti ? k , walaupown dye lukekan aty aku beratus kali , aku maseh maafkan dye ! walaupown kteorg dh tade pape , aku still anta dye keje kt epoh , still kua mkn dgn dye andd still dgr cite-2 dye ! tapi utk time dye balek , maaf lha ! pengalaman mendewasakan ! aku dh serik dgn kakigameeeeeee ! andd now , aku together back dgn ex aku time 2007 dlu ! izzat samri ! hope sgt aku ngan dye kekal hgga akhir hayat ! aku taa brharap tapi biaa lha masa menentukan .

p/s ; for you , penipu besar andd bosia karat , bole g mampos :)

2 comments:

  1. sayang . sbr okey , ak doa kan ang kekal ngn dia . apew2 pon jadi ,kita balaja dr kesilapan oke . :)) selalu yunk .

    ReplyDelete